onsdag, april 25, 2007

Idag blåste jag luggen

Sov ganska mycket och var lite pigg men trodde jag skulle vara piggare än vad jag var. Gillar att ha o göra men just för tillfället är jag gråtfärdig över allt jag borde göra, så jag ska inte skriva mer nu och istället ta itu med något av allt. "Du är flitig du, sa stipendietanten" Ibland, svarade jag. Men mestadels är jag bara är en lat sucker. Annars hittills idag: pengar igen!!! föreläsningar, "rundabordssamtal" (utvärdering lärare elever), efterlängtad fika med fröken bernhards i den varma vårsolen på den fina gården.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilken stipendietant??har du fått stipendiet?????!!!näe..??då hade du la told ya homie bums"fantomen har råd att svinga sig till tarz" eeeey hehe

[say something to her without sounding tooo girly..]
I miss u so much it hurts sometimes! [doh!]

kaffechoklad sa...

nae, inte fått nåt and yes, I would have told ya:) en som är med i kommitt?én till ett jag sökt ringde för att jag hade skickat fel slags personbevis...så det var bara det...men kanske eller inte, jag fick det ju förra året...