måndag, april 09, 2007

Stjärna som skärvor

Spyrapade precis, mandeläggen kanske var droppen som fick påskätandet att rinna över... Since några timmar är jag back in da city, gött och lite tråkigt. Har inte haft nån panikångestattack alls under de nästan fyra dagar jag vart hos la familia och det var kul att träffa folket, speciellt folket man inte ser så ofta och så synd att man inte ses oftare! Saknar mina gamla kompisar och de nya som inte synes tillräckligt:( Varför bor inte alla här!!

Oj, paus slut. Fortsätter efter Seinfeld.

Kramer, Kramer han är bäst. Aja, är trött("!"), har nyss dansat, så inte mycket ord här ikväll. Återkommer imorrn med ett referat av påsk 2007 (ha inga höga förväntningar men kärlek, blod och dramatik utlovas). Körde danssteg à la 1930-40 tal. Snabbt snabbt. Efter några vändor på diagonalen flåsade hela klassen och Maries kommentar "förresten det här är rätt konditionskrävande" kändes rätt onödig. Dansare har som regel dålig kondition (och detta var idag=annandagPÅSKmat) så trots att Marie drog ner tempot under danskombinationen var det snurrigt och pustigt värre. När sedan någon som en retorisk(?) fråga undrade hur lång den delen vi lärt oss var och föreslog 20 sekunder och Marie svarade ja känner man att oj shit hur ska man orka en hel låt... Snygg frisyr hade hon iaf och jag blev sugen på att klippa mej igen... Men som sagt, trött. Ska vaska nyllet och putsa bissingarna innan Sex and the city blir min godnattsaga. Bon nuit mes amis!

Inga kommentarer: