måndag, april 23, 2007

Ett två skynda på

Årets hittills mest smockade vecka har börjat. Natten: Hjärtat slog för snabbt, svårt att somna. När jag somnade drömde jag om allt jag skulle göra men glömde och det blev röra. Dagen: Med rivstart, dvs löparsteg mot vagnen, löparsteg tillbaka till lägenheten - för att hämta glömda frikort, långa steg mot nästa vagn, snabba steg uppför trappan till sjukgymnasten, andfådd - flåsade fram mitt namn, blev undersökt - fick träningsprogram och kudde att sätta bakom korsryggen när jag sitter "Använd den så mycket som möjligt, i soffan, på bussen, i skolan". Ehe som om jag inte var tant nog haha... Till föreläsningarna med raska kliv. Fick tillbaka tenta med bra resultat på alla frågor:) utom attans palladio som jag nollade (av fem möjliga feta poäng), funkade visst inte med påhittade sagor... Mötte lil lil sis för Kringlan och stantour - se men inte köpa varianten. Dansade av terminens sista lektion. Råkade göra lite fel med höger och vänster när vi gjorde stegkombination tvärs över rummet så därför fick jag göra tvärtom mot alla andra "Ta från vänster sida! Alla utom maja hon gör höger. "Sista gången från höger sida! Utom maja som gör vänster". Hmpf. Slapp iaf förklara att jag glömt danskortet för andra veckan i rad. Nu ska jag slå mej ner i min soffa med avlastningskudden bakom ryggen.

Inga kommentarer: