lördag, april 21, 2007

Spanska köttbullar

Nu är jag hemma! Har hunnit skruva fast handtaget till ytterdörren med så att jag vågar sova...

Var på after work med jane. Eller ja vi skulle gått på after work för jane var hungrig men 19 var visst för sent för sådant. Blev tapas och vitt vin istället så after after work är kanske mer vad jag vatt på. Mycket trevligt och roligt:) Rådande stil: svarta skjortor, mellanjeans, kostymbyxor, polerade frissor, killar. Musik: vet inte vad det kallas men eurodisco kanske... Not my kind men.. Humör: gott.

Innan: styrkeyoga och plugg (hade det blitt i mer än 45 minuter om jag inte somnat, det ringt, jag ringt, jag kollat upp det och det på nätet, jag dammat, dammsugit, jag ätit and so on... usch vad kass jag är...). Aja tomorrow is another day. And marabou daim is the taste.

1 kommentar:

Anonym sa...

vilken söt bild...maja i dockhus!bild från förr..najs!!å fri ser ja att du är oxå..(kjol)mycke najs!!!