torsdag, maj 17, 2007

Louisianadagen in pics


























































Den första visar: Konst-jag som anländer till samlingen. Nämen titta! Jag skrattar och det är halv sju på morgonen.

Den andra visar: KONST-jag på båten som har växlat till mej en dansking efter tjat av mamma att man inte kan åka iväg utan pengar (och fungerande visakort).

Den tredje visar: Konst-madde och jag som vandrar genom parken.

Den fjärde visar: Jag som använt pengarna till en krämigt skummig cappuccino.

Den sista visar: konstvetare som väntar in chaffisen på parkering utanför super market. Efter kultordosen var det visst dax att hamstra sprit hade idé&lärdomsvetarna hittat på. Konst-madde köpte 2 kg jordgubbar, konst-jag köpte 300 g Pågens kanelgifflar.

Fotona är tagna av Konst-sofia, redigerade av mej. Man fick inte fota inne i museet, därav motivurvalet.

Inga kommentarer: