fredag, maj 11, 2007

Vantarna

Tittat the Black book. Bra, förutom att det kändes som att en väldigt manlig blick tittat genom kameran. Vacker huvudrollsinnehaverska som fick visa mycket av sina nakna bröst. Det förekom visserligen en naken man, men han var ett slabbigt sunk att äcklas av, inte att sukta efter. Annars bra!

Vandrade lite hit och dit i brunns och var på väg att titta efter bussar när en man i medelåldern säger något om att jag ser frusen eller förvirrad ut och att det är bra jag har vantar. Ja, det är bra svarar jag och så gnuggar han sina händer mot mina vantar och jag drar mej lite undan och han säger att det var dumt av honom att han tog en sådan här och drar sin jacka om sej och jag tror att han menar det är fel på blixtlåset men det var visst tjockare tröja under han glömt och du då frågar han och jag svarar att jag har tröja under så jag fryser inte. Det är bra säger han och ha det så gott och så gnuggar han sin hand mot min kind och jag tänker what!? följt av uiii. Urk. Jag funderar inte längre på om jag ska orka tvätta ansiktet eller ej.

Nu sova, upp och jobba om cirka 4,5 timme...zzz.

Inga kommentarer: