lördag, maj 19, 2007

Don't try to hit me, huh

Har åtminstone jobbat på den där korsetten av muskler som sjukgymnasten sa att jag ska skaffa mej för att hålla diskbråcket i schack. Mage och korsrygg ska bli ett pansarbälte så om någon slår mej i maggen möter de stål. Tihi. Gick och köpte mej en sån där "gymboll" som den heter på classe ohlsons, blåste och blåste och fick in luften. Hade lite svårt att få in luft till mej själv sen. Vet inte om det beror på att classe-bollen är av sämre kvalitet än de dyrare proffs"medicin"bollarna eller om jag måste blåsa in mer utan att samtidigt pysa ut av den redan inblåsta luften, men den är fortfarande för ofylld. Hmm, får ta ett tag nu när jag kan andas normalt igen.

Nu: time for a party-make over, inflyttningsfest hos beatas vännina. Tjingeling!

2 kommentarer:

Anna sa...

"Tjingeling" - Maja, vad är det för språk du har?

kaffechoklad sa...

ett varierat hoppas jag, ganska konstigt vet jag... och "tjingeling" är väl sådär äppelkäckt att man vill slå händerna för öronen...hehe, roligt med såna äckliga ord tycker jag:)