tisdag, maj 08, 2007

Vågar jag prutta avgaser i sommar?

Sådärja. Då har man (nästan) fixat sommarjobb då. Återstår "bara" en intervju på torsdag. Och till dess måste jag bestämma om jag vågar köra bil eller ej. Hujedamej.

Med det fixat kan jag med gott samvete ge mej av på seconhand/stantour avec konst-louise. Okej jag måste jobba på mitt projektarbete och blablablaaa men what the heck veckan har inte sju dagar för inte. Måste ju njuta lite av att stenarna plockas av mina axlar en efter en, speciellt en dag som denna när jag till och med är utsövd!!Över tio timmars ljuvlig sömn hade natten vänligheten att ge mej. Och i kväll fortsätter de romantiska tongångarna, som planterades med de blommor och den choklad miss lopez hade med sej när hon anlände, med middag. Finfint.

2 kommentarer:

Joh. sa...

Klart att du vågar köra bil! annars så vet du vart jag finns. jag arbetar gärna som chaufför (minus körkort) nemas. allt för att vara nära dig och tidningarna... :-)

Anonym sa...

hehe så bra, då kanske jag anlitar dej som min privta chaufför då;)