tisdag, maj 15, 2007

Klassresa - till ett annat land

Jag är helt yyyyrrr. Jag har druckit ett glas vin och jag är helt yyyyrrr. De andra öborna började prata om att de inte ville att dagen skulle vara slut, att de inte ville gå hem och någon kom med förslaget att ta en öl och alla hoppade visst på och jag tänkte visst varför inte, såna händelsetillfällen måste man ta fast jag längtade hem till mina inköpta kanelgifflar, rött thé och en toa. Och så hamnade vi på en pub och jag tog ett glas vitt, vatten drack jag till och nu är jag helt yyyrr, ögonen går i kors, hihi. Men en bra föravslutning (den riktiga avslutningen är nu framför datorn med gifflar och thé) på dagen blev det. Dagen som spenderats på Louisiana som var så fint och mycket mindre pampigt än jag trott men precis lagom med konst och vacker liten snirklig park vid havet som skvalpade vågljud och bara vägen dit med alla tjusiga/stora, pittoreska/mysiga hus hade varit nog och jag tänkte men Danmark kan allt va nåt. Uppe sen 05 har jag varit, i tid kom jag (tredje först på plats!) slumrade på bussen gjorde jag men kanske är jag lite trött och illamående nu. Ah, det var en god dag.

Inga kommentarer: