lördag, maj 12, 2007

Porlande humör pärlor

Morgonkvistfika med oslo-tvillingarna och lopez i mysiga Haga, kallt ute. Längesen vi fyra gymnasiepolare träffades alla tillsammans och det var riktigt roligt, very Sex and the city, (nja, inte very men lite...) bara Tarz som saknas sa Lopez och det var det. Ut på fina gatan med halsduk, vantar och lagom tjock jacka och jag kan inte hjäpa det men jag gillar den här temperaturen. I väskan rooibos thé - rött med smak av vanilj och jordgubb, som var billigt tyckte jag och så råkade jag köpa en chokladkaka - mörk med mint som visade sej kosta 45 kronor och så blev det inte så billigt längre.

Nu när théet är svalt ska kort pärlas och sys, ikväll kommer lil lil sis och det blir melodifestival och godis. Känner mej väldigt effektiv som har hunnit till stan och tillbaka innan klockan tre en lördag. Gött faktiskt, så i efterhand kan jag säga tack lopez för att du drog upp oss till klockan elva (jag har ju sovit en hel lång skön natt, däremot inte hon som var ute till 6 hihi;)). Dax att hugga tag i synålarna då!

Inga kommentarer: