torsdag, maj 31, 2007

Mycket kaffe igen

Väntade ovanligt nog på fel hållplats igår när jag skulle till jobbet och kom ovanligt nog 25 minuter sent:/ Idag väntade jag på rätt hållplats och kom i tid:) Lyckades skramla ihop hela 4,5 timmars sömn genom att fixa morgonntoalett och frukost på 30 minuter. Fattar inte hur det går till då jag vanligtvis rör mej i slow motion och välter/tappar extra mycket saker när jag är trött. Men på nåt sätt har jag lyckats bli klar på denna för mej korta tidsmarginal två dar i rad. Inte är jag så uselt trött heller. Börjar bli rätt van att sova 4 till 6 timmar, 7 känns NÄSTAN lyx. Asså jag kan sova mer om jag prioriterar bort nåt, men det är det som är det svåra och tråkiga. Klarar andra sej utan en natts sömn eller med nåra få timmar kan väl jag... Fast till helgen, zzz. Äsch, nog babblat om min sömn.

Chailattade med konst-louise efter jobbet. Jag var rödögd efter gårdagens tentornaäröverfirandepåVasaviktoria?/Chillihounds spelning på Rockbaren. Hon var trött efter gårdagens tentornaäröverfirande/Chillihounds spelning på Rockbaren. Jag var (är) dammig, svettig och sliten i kroppen efter jobbet. Hon bar på påsar efter shoppingen. När jag kom hem var det mörkt och luktade rutten frukt. I brödburken låg det mögligt bröd. På toaletten luktar det fränt avlopp. Idag ska jag lägga mej tidigt för imorgon vill jag vara pigg. Då ska jag jobba, se naemi spela teater och vem vet vad som händer sen.

2 kommentarer:

madeleine sa...

Jag fick sällskap av ett par vantar hem. Dom ser väldigt varma ut. Vi måste nästan mötas upp så dom inte känner sig ensama utan sin rättfulla ägare, eller vad tror du? :)

kaffechoklad sa...

hehe, ja tack för att dom fick sova i din väska:)nu vilar dom sött i sin låda...