onsdag, maj 09, 2007

"How many roads..."

Började återigen på en sådan där fräschig dag. Återigen efter att ha sovit dåligt (med konstiga drömmar innehållandes traumatiska upplevelser som att jag åt chorizokorv med lök i). Återigen med grönt thé, banan, joggingrunda, rygg&magövningar, havreringsfrukost. Kändes piggt och hurtigt, eller nåt. Eftersom det blev lite stessigt förra gången satte jag av tidigare idag. Gick asbra. Missade alla vagnar med chans på att komma i tid, kände att jag inte ville stövla in mitt i lektionen och kom därför en timme försent. Dumt men ingen större förlust, hoppas jag. Hann med att vandra kring i stan i guidad jättegrupp igen och kolla byggnadsplanering (avenyn episod II).

Alldeles strax: ett par dejter hit och dit, måste bara äta först eftersom jag ska iväg på dubbla fikor.

2 kommentarer:

Anna sa...

Jaha du, vilka är det du dejtar som du inte har berättat ngt om???

kaffechoklad sa...

inte dejtdejt inte... se nästa inlägg!