måndag, maj 28, 2007

Fanfanfan

Nu ska jag skriva ett paper om mitt projektarbete, dvs korten. Jag är lat och vill helst slippa, men jag måste om kursen ska bli godkänd och en A4 kan inte ta så asmångalånga minuter att typa ihop. Sen ska jag förbereda onsdagens muntliga redovisning som vi ska träna på imorrn. Det vill jag slippa ännu mer för att jag är lat och för att jag inte gillar att prata svammel inför en stor grupp människor. Sicken en klagig brud jag är, ehe. Men det finns saker jag gillar. Idag på tåget gillade jag Thåström. Det var nånting som fastnade på mig Något som aldrig helt försvann fanfanfan det skulle varit du... På det andra tåget gillade jag Lekman. I killed the party again I ruined it for my friends "Well, you're so silent, Jens" Well, maybe I am, I am...

2 kommentarer:

Anonym sa...

*hör röst a la avslappningsband*maja....tagga ner för guds skull!vad stressar du över!!hänger det på livet??(nja kan man ju säga när du stressar upp dig såhär)vad är d värsta som kan hända om du får IG i något??arbetslös?nae.. dör du?nae...får du jobbiga hemmorojder? mmm maybe...såååå...luta dig tillbaka, titta upp mot himelen och andas gotdamnit..du stressar tom mig som är FÖR avslappnad!hahah

kaffechoklad sa...

hahaha okej jag ska ta det lugnt:) men det senaste har nog inte KÄNSLAN av stress varit lika stark, det är mer att det har varit så f**king mkt att göra o för lite sömn att kroppen änna sagt öööö...