söndag, februari 25, 2007

Havremjölk havremjölk havremjölk... tillslut så

Kom inte iväg i tid, är helt lost när det gäller att komma i tid dessa dagar (eller har jag alltid varit det?) så hann inte spana efter jackor i köpcentret. Hittade en jacka i ett annat mer centralt beläget köpcentra istället och en klänning och en ... och ... Sitter in plaggen nu och funderar på om jackan är rätt eller inte. Får ta o gå en runda i rummet.

Okej jag tar den. Rätt färg, längd, huva. Fel och icke utbytbara knappar går (?) att blunda för och att den eg är för tunn fixas med lager på lager, since jag är lagerpålagerstukets mästare anyway.

Tuggade sedan middag med em o kajsa. Det var mycket gott och mycket kallt och jag frös och fötterna blev isbitar och vi gick ut och fötterna värkte och jag kom hem och kände värmen och ville inte gå ut igen och i påsen låg påsen med lösgodis och i rummet står sängen med väntande lakan. Tankarna är trötta, huvudet segt. Och jag är lat.

Inga kommentarer: