tisdag, februari 20, 2007

Tarz chose safe

Hihi. Nog för att jag är penschis men ibland är andra ungingar värre.

Jag brukar inte använda korg överhuvudtaget för "jag ska ändå inte ha så mycket". Det slutar allt som oftast med att jag har en ostadigt balanserande hög med icke planerade varor i mina krampaktigt hållande armar. Inte jättebra men spännande. "Kommer jag att tappa mjölken eller inte? Kan jag få upp majsburken utan att lägga ifrån mej det andra? Kommer fruktpåsarna runt handlederna att stoppa blödflödet?" Som sagt, spännande.

2 kommentarer:

Anonym sa...

bilden är tagen från Scanpix va??det är inte Tarz iaf!!haha Å panchis..det va milt uttryck jämfört med din reaktion när Tarz högg tag i vagnen!;)
-Maja..nej för h**vete ta inte vagnen ja bär hellre korgen ÅT dig då!Va inte så pinsam!! Neeeeeej neeej!(du e fööör svensk maja)Tarz gjorde såklart sitt bästa för att jaga runt jämte Maja med vagnen för att visa hur tajta bundisar dom var. Maja skämdes ihjäl..baaahahaha tur att andra skäms över en så man inte själv behöver skämmas;)

kaffechoklad sa...

hahaha...men den var ju så töntig! hehe:) men såklart det är tarz moahaha