fredag, februari 02, 2007

Sa du tre sa du?

Goddag yxskaft extra super plus på jobbet idag. Tur att man tydligen slutar tidigare på fredagar så att vi fick gå redan vid halv 16.

"En av varje av de tre rosa varianterna, tre av den blå. Okej. La jag verkligen i tre blå? Bäst att kolla. Det var visst bara en i. En rosa av varje. En, en, en. Men här har jag ju fyra rosa. Vi kör bokstavsordning då. Okej. Men nu gör du ju Hässleholm. Ja. Men Gbg är ju inte gjord. Nähä! Vilken har du gjort då? He..Hu.. eller det vet jag inte. Hur många skulle vi ha av den sa han? Ska den med?"

Osv... i den stilen. Undrar om något överhuvudtaget kom rätt. Men idag var alla lika snurriga, igår var det jag som hade en hand med i de flesta fel som gjordes (fattar inte hur jag kan var så grymt disträ!)... känns lite bättre för mej att inte vara ensam snurrig men kanske inte för tryckeriet när affärerna ringer och klagar på underliga leveranser, ehe.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha som den där yoggi reklamen...were out of bananas man we just have some mango and kiwi left....Ok pack it man!But... -Just pack it! Å sen får chefen klagomål...så ser ja er nu framför mig...fötterna på boret studieboken i högra handen och paket i vänstra...blev det rätt..just pack it MAN suckar maja till M-syndromet...hehehe

Anonym sa...

hehehe, m-syndromet ja...uh