onsdag, februari 07, 2007

Så då har jag två blindtarmar

Mina muskler värker oroväckande. Känns mer som överansträngning än träningsvärk och det är konstigt med tanke på att jag har tränat ovanligt lite den senaste veckan. Hmm... På ett ställe har jag dock träningsvärk. Kan inte rikigt definiera ursprunget men det verkar vara någon form av magmuskel som sitter långt ut i sidan ovanför höften typ. Enda ledtråden leder till Maries blindtarmsövning (på luigi-jazzen har man blindtarm på både höger och vänster sida) då hon var framme och pillade och sa något om att håll emot med höger. Vet att jag tänkte på det, men trodde inte att jag verkligen gjorde något. Och absolut inte att en sådan pyttesak skulle ge träningsvärk. Pinsamt jag har ju tränat sådan jazz i flera år men i så fall aldrig använt rätt muskler...

Men som sagt min kropp är tröööött så om nån känner för att laga mat åt mej, koka varmt vatten till thé eller kaffe, diska min disk, borsta mina tänder, fluffa upp kudden när jag vill sova, massera, massera (så länge det inte handlar om rumpmassage från m-syndromet) och ja allmänt ränna runt och fixa saker så är du/ni välkomna in!:)

Inga kommentarer: