fredag, februari 09, 2007

Kanske sticka med...

Har varit duktig idag. Tränat styrkeyoga (vilket väl iof mest är en ursäkt för att slippa läsa sömnpillerböcker...), tvättat, bytt lakan, pluggat (faktiskt utan att somna! så nu vet jag mindre än jag borde om kolonner, grekiska tempel och romersk funktionalism), dammat (slog bara ner en ljusstake, några skivor och vanligt småkrafs som salvor och sånt så det var lugnt kan man säga), dammsugit, ajaxat toan (okej inte ajaxat, det var Coops rengöringsflarra), diskat stordisk och när jag sen ska slå mej ner framför tv:n ska jag vara så redig att syr i knappar som ramlat av mina kläder. Inget party idag inte. Riktigt helylle this girl, hehe.

Tydligen heter han Magnus han som tycker att det dånar i huset. Han har satt upp en lapp i trapphuset den här gången, fick väl slut på bläck sen förra massut"skicket". Funderar på att flytta gör han om det inte slutar dåna så in i he***te tidigt. Stackarn. Men jag tror inte att det är en människa som utför de där ljuden. Några av oss på första våningen har störts i ett par år av konstiga buller. Ingen visste vad det var. Nu har det försvunnit eller så har det bara rymt upp en våning och gjort Magnus trött.

Inga kommentarer: