söndag, februari 25, 2007

Jag behöver nässpray

Kan vara så att jag är trött. Borde nog vara det men känns inte så. Kände för å dansa men tröttheten överväldigade de andra och så in i ärtans pigg är inte jag heller att jag propsade järnet. Ska snart gå till sängs, de falska crunchisarna (inoljade i äcklig kokosolja) är svalda med min första portion havremjölk ever. Om den var god vet jag inte för näsan är täppt så uppåt flimmerhåren och nässprayen var slut (inte bra inbte bra) men vaniljvit var färgen och blaskig konsistensen.

Till alla er som intresserar sej för mitt vindrickande och jag vet att ni är många: Jag drack ett glas vitt vin ikväll. Det var ganska gott men inte jättegott, så sen blev det ett glas cider istället och sen var jag yr. Och torr i halsen och därför blev det ett glas av klart kranvatten osså.

Kvällens konstaterande:
1. mina kursare är roliga
2. nog är det en romans som spirar(?) alltid

3 kommentarer:

Anna sa...

Jaså, en romans? Är du inblandad?

kaffechoklad sa...

nono, not this time:)

kaffechoklad sa...

jag bara misstänkte nåt innan, o igår delades mina tankar...