onsdag, mars 14, 2007

"It's All Wrong, But It's All Right"

Vaknade av att sol flödade in i rummet. Vilket känns helt okej än så länge. Var sen men orkade inte springa. Missade vagnen men inte början av lektionen. Åt lunch på franskt café men jag hade med mej. Tentaresultatet kom upp, jag var mer än godkänd. Skulle träna, började traska avenyn neråt förslag om fika dök upp och fastslogs. Tog vägar om affärer, asont i magen. Jag som ska dra ner på söttet köpte bulle med sylt och vaniljkräm. Magontet försvann. Vi satt ett tag, kollade anteckningar, magontet kom tillbaka och jag som skulle tränat åkte hem. Men jag släpade runt på svettsaksväskan med pannkaksäcklena hela dan och köpte två matskålar och deo och duschkräm som jag kan ha nästa gång jag bär runt på träningsväskan. Nu tv-kväll (så stenålders jag är som ser serier på tv!!) med Grey's.

Och pannkaksäcklena är uppätna:) Tre dagar och fyra mål tog det så det var inte allt för smärtsamt. Men aldrig mer.

Inga kommentarer: