fredag, mars 16, 2007

"Love for the streets"

Jag vill inte vakna 8 när jag lagt mej 2. Jag vill vakna 10 när jag lagt mej 2. Jag vill vara utsövd när jag har lång dag med roliga saker att göra. Flödande morgonsol, inte längre så kul. Finns som tur är vissa knep att ta till för att lura tröttheten. Började med joggingrunda. Få saker är så uppiggande som denna aktivitet. Även om säsongens (och årets) första sådana inte tillhör de mest behagliga saker man kan göra. Men efteråt. Har med den skapade energin dammsugit, duttdammat, slarvbäddat, målat naglarna, duschat fett hår och svettig kropp, phonetalkat och fyllt på depåerna inför nästa period med totalt osötad flingfrukost och kaffe. Ser nu fram emot att avluta ännu ett kapitel i Art a brief history innan det bär av till hultbergskan för speleftermiddag med filmcoolingarna, förhoppningsvis följt av fest hos P & J. C'est la jour.

Inga kommentarer: