söndag, mars 25, 2007

Mina ben är mina ben, andras ben är andras ben. Låt dem inte mötas.

Vad var detta? Jag åker spårvagn. Kille sätter sej bredvid mej. Det finns massa lediga säten. Jag tänker att det var lite underligt (visst kan man sätta sej jämte nån även om det finns lediga platser men det kändes som att han verkligen valde att sätta sej där). Jag känner hans ben mot min vad. Tänker att det rättar han till. Benet försvinner inte. Benet trycker sej mot mitt ben. Jag tänker vad händer egentligen, TRYCKER han sitt mitt ben mot mitt? Nä, det kan han väl inte göra. Han börjar gnugga benet mot mitt. Han GNUGGAR sitt ben mot mitt ben. Jag funderar på om det är dolda kameran och nån som ska testa hur långt man driva "pressabenetmotannanänniskaprojektet" innan människan säger ifrån. Eller vad händer? Sneglar åt sidan, det är en pojkspoling, kanske 12, kanske 14 år. Misstänker att det inte rör sej om nån dold kamera. Tänker att jag borde säga ifrån, men är så paff att jag bara sitter. Vill inte ge efter och röra mej men kan inte sitta still så jag flyttar benen lite åt sidan. Hans ben följer efter. Jag äcklas och tänker att jag borde säga ifrån eller borde jag ignorera för då tycker han inte det är roligt längre och ger upp? Jag dimmtänker och vet inte hur jag bäst ska agera. Hade jag inte varit yrseltröttmatt hade jag nog sagt ifrån och visat snorungen hur irriterad jag var. Nu sitter jag i min dimma och försöker lista ut vad det är som egentligen händer. Med hans ben mot mitt. När jag gör tecken att gå av reser han han sej snabbt som attan och hoppar av innan jag hunnit upp. Vad var det? Har jag blitt sextrackad? Av pojkslyngel. Hehe. Uiiiurk. Eller vad hände?

4 kommentarer:

Anonym sa...

uuuuuuu va äkligt!!där har du morgondagens våldtäckts man!!been there done that 2 ggr...fast då var händer inblandade:( vi måste placera ut råttfällor på heliga områden för ohyra! "kom å gnugga testikel for free" SNAP hähä

Anna sa...

euh, gross...

partyphoto sa...

ehh kanske inte våldtäcksman men nån form av störning, kanske någon konstig fetisch..... men konstigt att han vågar göra så....

kaffechoklad sa...

ja hehe underligt var det, det sättet på den platsen...