måndag, mars 05, 2007

Plask

Traskade till jazzen (eller ja tillofrånvagnen) i mina gummistövlar. De skor/kläder som jag har haft i min ägo under längst tid och fortfarande använder. 36:or är de och mina storleksmässigt minsta fotdon. Lite för små eg, i alla för min högra stortå som stöter mot kanten. Men men jag har haft dem i ca 17 år. 17 år. Känns väldigt konstigt att säga att jag har haft ett par skor i 17 år. Det är ju mamma som säger sånt... Kanske bara att vänja sej... fast det lär inte vara så mycket annat som håller så länge.

4 kommentarer:

Anonym sa...

17 år!!! Där ser man! Du får ju komma med ett bildbevis på dessa då! Kanske rent av passar i "Antikrundan" He he

Anonym sa...

Du! Nu sitter jag här o ska snart åka hem. Ute regnar det men i mitt hjärta är det solsken. Ja jistanes vad man får till det ibland.... /S

Anonym sa...

Snygga bilder av Svensson förresten!You löööööööööööööööve him....

kaffechoklad sa...

hahaha...yeah right I löve him, pah! o inte är han lik nåt jag målat heller så det så!