söndag, mars 18, 2007

"temporärt bortkopplad i huvudet"

Underlig känsla, underlig dag. Är jag stressad? Ögat har inte ryckt sen en vecka tillbaka och öronpip/bruset ligger på "normal" nivå, inte alarmhögt som för några veckor sen. Inga avbockningar på stressadlistan där. Sover bra gör jag också. Men ...

"Man har allvarliga koncentrationssvårigheter som gör det praktiskt taget omöjligt att läsa en längre artikel, och en bok känns som en totalt omöjlig uppgift att klara av." - o ja
  • Minnesstörningar - ja
  • Svåra koncentrationsproblem - ja
  • Oförmåga att tänka klart - ja
  • Låg stresstolerans - kanske det
  • Överkänslighet för ljud, ljus, lukter - nja för lukter då isf och ljus men så har det alltid varit
  • "Tunnelseende"- vet inte
  • Trötthet /uttmatning - ja
..."liksom darrningar av framför allt händerna." - ja


Fast sen finns det en hel del "krav" som inte stämmer också
och alla passar väl mer eller mindre in på de där punkterna. Så det säger la inte så mycket. Nu ska jag lösa stundens stora fråga, är jag hungrig eller inte. Superspännande. I klass med detta (och de flesta av) mina inlägg, hehe.

Inga kommentarer: